helgen
Datum: 2009-09-13 Tid: 13:03:59

jaha denna helgen har man haft mkt o göra haha... i fredags va jag med linda så va vi o fiskade så sov jag över där... sen i går va jag på konsär med hepstars... jätte kul... bara massa gammal bra musik o så har jag lärt känna en jätte trevlig kille med :D vi har riktigt trevligt tillsammans.... kolla lite på film o fika och så.... o de finns så mkt att prata om med.... i dag vet jag inte va de blir men jag funderar på att städa lite :D mindre kul men ett måste... heheh

men jag skriver mer lite senare kanske... annars så kommer de en annan dag

puss o kram Delina

Kommentarer
Postat av: Tessie

är det slut med Kent?

2009-09-14 @ 13:12:10
Postat av: delina

sv till tessie,. nej det är det inte...

2009-09-14 @ 13:41:13
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0