fredag
Datum: 2009-09-04 Tid: 23:31:24

ja i dag har de inte hänt jätte mkt...
varit o lämnat in modemet för de va paj sen så fick jag ett lånemodem.. kom hem igen o då vi gimmy o tuppen här en runda... sen va de dax för middag lite chili con carne :D mumms... sen gick jag o mamma ut i skogen o plockade lite svamp sen när vi kom hem drog vi till tina o per men dom va inte hemma men vi plockade deras svamp ändå:P mohahah :P vet man att man får så e de ju lugnt... o i morgon så ska jag till mormor o morfar med...

men nu måste jag ta de lite lungt min hals tar kål på mig.... har halsbränna o de e fan inte kul :( magen e svullen o jag har gaser med.... vet inte va man ska skylla på hahah

puss o kram Delina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0