seg
Datum: 2009-10-18 Tid: 23:12:09

nu e klockan mycke o jag ska upp senast 7 i mon om jag ska hinna göra mig iårdning.. ska fylla i min tattoo och lämna in en som ska målas om.. tänkte ju göra en i februari mars nästa år :D skitsnygg.. målat även denna själv.. men de e ju bara kul för då vet man att de e min egna ide.. den e inte snodd av någon.... ne nu har man varit och kissat och så dragit igenom ganityret och tvättat av ansiktet,,..



känner mig ungefär såhär :P men dom säger ju de att när du blir 20 börjar äntligen dygnsrytmen bli normal och de håller jag med om för jag börjar bli trött tidigare på kvällarna och kommer upp betydligt tidigare än va jag gjort förr.. de va ju inga problem att va uppe till 7-8 på morgonen o sen sova bort hela dagen..

God natt
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Då är jag som nästan är 35 gammal eftersom jag somnar framför TV-n klockan 21 på kvällen då HAHA

2009-10-19 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0