lördag
Datum: 2009-10-10 Tid: 18:28:05

jaha i dag har jag o tony o en kompis till tony hållt på lite med den blivande hundgården :D de va trevligt :D och så ha rjag slagit sönder ett databord o tro de eller ej jag slog mig som vanligt :P hahah men jag misstänker att ingen e chockad heh de e ju min vardag att slå sig. sen åkte jag o tony till tranås för vi skulle handla lite... de e mysigt att åka bil med någon man tycker om.. annars e jag inte så glad i att åka bil men med tony e de kanon :D
sen när vi kom hem så gick han o la sig lite medan jag började med maten. så de blev potatis sås o kotlätter.. helt okej :D smakade riktigt bra faktist.. och nu ligger tony o vilar lite middag så ska jag väcka honom om en liten stund... sen blir de mys framför tv:n..

rambou har varit nöjd i dag.. varit lös hela dagen.. så han har fått rusa runt o busa.. ifs så har man haft koll men han har inte stuckit för oss.. så han e så duktig. sen så har jag lärt mig att jonglera i dag hahha sorgligt man e 20 år o lär sin jonglera.. brukar man lära sig vid 7 års ålder men jag kommer som 20åring hahah

ne ni får ha en så trevlig lördag ni bara kan

puss och kram
Delina

Kommentarer
Postat av: Anonym

knull fest i kväll

2009-10-10 @ 18:43:39
Postat av: Tessie

Hej Delina, va är det för idiot som kommenterar på din blogg? Blockera honom! (Jag antar att det är en svartsjuk HAN som kommenterar.

2009-10-10 @ 22:58:47
Postat av: Delina

ja den idioten e kent så jag bryr mig inte om va han skriver.. han klarar ju inte av att jag har gjort slut med honom för de e han som ska göra de med mig så jag e ledsen men han ska inte kunna få mig att gråta en gång till.. de e så skönt att äntligen slippa honom :)

2009-10-11 @ 13:46:12
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Emelie

kent kan vara den mest misslyckade människa jag nånsin stött på!

2009-10-11 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0