hjärtat vill bara explodera
Datum: 2009-10-15 Tid: 22:53:39

jag vet inte hur jag ska göra men jag exploderar snart känns de som... mitt hjärtat slår fortare när jag tänker på dig och jag går runt som på små råsa måln :P hahah asså de va längesedan jag va lycklick o du har gjort mig till den lyckligaste i världen känns de som.. du förstår mig på ett sätt som ingen annan kan göra. jag kan klupa till de riktigt o du bryr dig inte.. okej slår jag mig reagerar du men inte annars. asså jag tror inte livet kan bli bättre,, vi kan prata om allt.. vi behöver inte klänga på varandra 24/7 samtidigt som vi kan krypa ner i soffan o bara känna närhet. du anklagar mig inte för att vara misslyckad bar för jag inte får jobb.. men du uppmuntrar mig att söka. sitta o ta en kopp kaffe på morgonen med dig e underbart. man behöver inte prata med varandra, vi vet ändå.. du kan göra ditt o jag mitt... sen ber vi varandra om hjälp o råd. när du kramar mig gör du det med kännsla. du e inte någon annan stans i tankarna utan du kramar om mig på riktigt. när du tar min hand så lägger du ett lätt tryck så man känner att du vet.. vad du vet e en annan sak men du visar att du finns där. du kan krama om mig o kyssa mig även om vi e i en affär. du bryr dig inte va folk tycker om det. och de e så underbart att veta att man betyder något för dig.. var har du varit hela mitt liv.. okej nu lät jag grymt gammal men de jag levt iaf (A) hahah ne men du e världens snällaste underbaraste o bästaste kille som finns.. jag villa alltid ha kvar dig i mitt liv Tony. för med dig kan jag va mig själv utan att skämmas :D
pussar gubben (L)


hahah söt jag va på de kortet då :P har på mig en gammal mössa jag köpte för ett par år sedan :P

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0