fredag
Datum: 2009-10-02 Tid: 12:55:21

hmm jag har kommit underfund med att jag blivit kass på att uppdatera heheh ... men här kommer de lite.. i onsdags kom emelie o hemtade mig på kvällen.. då så skulle vi hem till henne o baka bullar.. så vi va uppe till rte innan vi va klara haha.. men nu har jag bakat massa bullar till tony o mamma :D sen på torsdagsmorgonen så vaknade jag en bra bit innan emelie så jag satte mig o spelare lite nitendo 64... skit kul :D sen så gick jag ner o la om ett sår på erics ben.. o efter de så blev de ett skönt varmt bubbelbad :D nice som faan.. sen gåick jag upp o väckte emelie... sen så skulle vi köra eric till tandläkarn o när vi skulle hemta honom så skulle vi till rusta o ÖoB för att få i hop en liten precent..

sen har syster fyllt år så hon ska grattas i morgon :D

puss och kram
Delina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0