5 dagar kvar
Datum: 2009-10-18 Tid: 21:46:31

ja om 5 dagar så åker jag från vackra jönköping sen kommer jag antagligen inte hem på en vecka o då e de svårt att nå mig på mobilen.. kan hända att jag loggar på nätet en sväng någon av dagarna.. men liten risk att nå mig på något vis.. för jag ska till en liten håla som heter bodafors... för jag ska va barnvakt där.... okej en del av er får tag på mig iom att ni har deras hem nummer och så e ju en del bjudna o hålla mig lite sällskap :P hahah kan ju bli lite segt att sitta själv med barnen i tre dagar,,, heheh inte för att man ska klaga :P men de e ju inte samma sak o prata med barnen hela dagen som att prata med en vuxen hehe :P

nehe nu så ska jag vara social mot mina vänner på nätet..

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0