9 november
Datum: 2009-11-09 Tid: 20:27:48



ja för er som inte vet de om en månat fyllar jag 20ÅR :D FAN VA KUL sen så har man åldern inne till de mästa :P heheh så nu e de snart dax för att planera lite.. heheh 20 e ändå ganska stort.. så vilka vill komma ;) på onsdagen så blir de utgång med emelie. sen helgen där på skulle jag tro att de blir vi firar mig med tårta o så :D asså detta kommer bli ett kanon år.. men jag känner mig fan inte äldre... men men man ska la inte göra de :P man ska bara va glad att man e 20 o kommer ur tonåren eller va man ska kalla de.. jag har inte varit i den på länge men min ålder har sagt annat :P heheh men många vet att jag inte beter mig som 20 utan brukar va lite äldre till sättet.. o som emelie säger.. delina du börjar bli gammal efter som du blir glad av kaffe o kaka så ja jag e nog ganska gammal till sättet men jag trivs med det med :D så nu e man en gammal gumma snart så man borde va gift och ha barn hahhaha nja så hämsk e de kanske inte men de skulle inte göra mig något att skaffa barn eller gifta mig... vill ju utväkla livet lite nu :D


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0