5 november
Datum: 2009-11-05 Tid: 17:28:47

jaha lite uppdatering..
kärleken går frammot
ska åka till ullared den 16de :D nice som fan... du jag o simon fan va kul de ska bli emelie :D
jag har hängt upp mina julgardiner :D haha jag vet men de ska börjas i tid de som krokigt ska bli...
har skrivit klar min ullaredslista.. nästan iaf.. en beställning kvar bara..
har pratat med banken i dag :P och med telia,, fan e man vuxen nu :P
de e lite mer än en månad kvar tills jag blir 20 :D så då får ni gratta mig den 9 december :D
jag e brunhårid nu med.
jag har bytt stav i tungan.
hmm ja de e la de ni får denna gången hahah blir kanske ett tag innan de kommer uppdatering nu hehe men ha de kanon denna kommande helg :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0