3 november
Datum: 2009-11-03 Tid: 21:10:06

usch fy o blä.. fan va man ska behöva göra många val här i livet, vissa e ju jätte lätta o göra medan andra e sådana man verkligen behöver fundera över inte någon timme nu utan dagar, veckor eller månader... känner att de e inte lätt. just nu känner jag att livet kan få gå som de själv vill... jag ska inte göra några beslut. bara låta slumpen avgöra allt. men samtidigt vill jag styra en del saker. sen e de saker jag vill som inte funkar riktigt som jag tänker.. typ att jag vill kunna planera någon vecka i förväg iaf men så kan man inte de med alla :( medan andra planerar redan med mig en månad fram.. hmmm att folk kan va så olika men de e sak samma... jag gillar o vara spontan men en del saker vill jag ha fast ifall de e andra saker som an vill/behöver göra så man inte passar in de helt fel. fan snart sticker jag från allt ett litet tag sen får ingen tag på mig på ett bra tag.. jag bara rymmer från allt. kanske 3-4 dagar bara.. behöver inte va länge men bara så man får lite perspektiv på saker o ting. problemet e bara den. vart fan ska jag åka.. o vem ska jag bo hos den tiden. eller hur långt kan jag åka.. de e inte lätt när de e svårt de e ju en sak som e säker iaf! jaja försvinner jag ett tag så vet ni varför :P heheh men ni vet inte var hur o när :P heh

hmm i dag så har jag gjort en ansiktsmask på mig och så har jag haft en hårinpackning i huvvet med :P så när jag kom ut från badrummet o mamma såg mig hoppade hon till :P hahah här har ni en liten bild på de :D


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0