24 november
Datum: 2009-11-24 Tid: 20:51:51

jaha nu e de 15 dagar kvar till min födelsedag :P sen e jag 20 :D så nu vet alla va jag ska göra den nionde december :P hehhe vill bara tala om för alla att jag just nu e svår att nå.. efter som jag inte har på min mobil.. den kommer på den 4-5december sen så hem e de ingen ide att ringa för jag har flytt fältet lite :P heheh... men jag lovar att jag kommer svara alla som skickat sms o så när jag kommer tillbaka till verkligheten igen... men vet inte hur länge jag blir hemma efter som jag fyller år o så i den vevan med :P heheh men i januari e alla välkommna att försöka få tid med mig igen :P heheh ne men de e lite mkt nu o göra i december... men de går nog att få tag på mig.. ifs så har jag inte så mkt planerat men vet ändå att de e massa som jag ska ta itu med pga att de e mkt födelsedagar, jul o nyår...

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0