11 november
Datum: 2009-11-12 Tid: 01:52:29

hehe ja i dag så har jag varit i gång sedan halv tolv för de va då som först jag vaknade.. heheh vi tar de från början... emelie kom o hämtade mig igår och vid 23 tiden och så drog vi hem till henne o satt uppe o pratade till halv fem på morgonen vilket förklarar varför jag sov så länge i dag heheh... sen när vi vaknade i dag blev de att vi åt lite frulle sen körde vi simon till torsvik. sen efter de åkte vi upp till västersjön o gick runt den :D riktigt nice :D efter de kom vi hem o satte oss i bastun en stund :D wiiiie hmm efter de va de ganska lugnt o har varit hela kvällen. sen fick jag en kanon ide vid halvtolv nu att jag o emelie skulle baka.. o jag tänkte bara tala om för alla... försök inte göra muffins utan mjöl.. för de första så stelnar de inte sen så blir de inte så jätte gott.. hahah men men man ska undersöka allt,,, så nu ligger jag o emelie i hennes säng och skriver på var sin data och de blir nog snart att våldta kudden.. heheh men så kan de va...

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0