skolanbobbykärlekmusik
Datum: 2009-03-23 Tid: 17:01:05


i dag så gick jag upp 5.30 vilket är ovanligt för mig men jag kom upp då för bobby ska ut på morgonen vilket kommer göra att jag har lättare att sköta skolan ..

jag hade evk i dag och fick reda på hur mina betyg ser ut.. o jag e ganska nöjd om jag ska va ärlig. sen så fick jag reda på min frånvaro o den har sjunkt en jävla massa... från 64% till 34% på en 4 veckors period och den ska ner ännu mer tänkte jag :D för på tre veckor som jag kollade har jag bara 8,1% så jag har ju blivit bättre...

sen så fick jag se kent i dag med :D vilket är skönt, det va ett tag sedan... man saknar honom mycket nu men det är inte långt tid kvar tills jag får träffa honom (L)

sen så lyssnar jag mycket på Jive Bunny just nu vilket e mixar på en massa låter så nu klingar det rock 'n' roll mix sen blir de lite 70tal med.. :D gött som fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0