jippi säger jag bara
Datum: 2009-03-22 Tid: 11:43:20

igår va jag och köpte en hund som heter Bobby :D han är så otroligt fin och det är han som ska flytta med mig sen, han är en blandras mellan leonberger, schäfer och rotti. så han kommer sluta på 70-80 kg när han är vuxen... och i kväll blir det ett litet bad för honom tror jag för de e något i hans päls jag o mamma inte tål om det är damm eller något vet jag inte men det blir en liten dusch i kväll så han ska luckte lite gott :D



sen så kommer kent hem i dag med om jag fattat allt rätt :D asså kan de bli bättre? jag har saknat honom så jävla mycket. önska jag fick träffa han innan han åkte hem till sig bara men de lär jag inte få :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0