God morgon
Datum: 2009-03-20 Tid: 06:09:17

jag vet att jag varit kass på att uppdatera men jag har haft lite mycet att göra. men i dag så väckte katten mig en timme tidigare än va jag behöver gå upp så tänkte jag skulle skriva ett kort inlägg denna veckan har det varit grymt mycket att göra känner jag, både i skolan och hemma.,,, Nu fattar jag va ni som pluggat menar med att de är sjukt mycke i skolan! jag håller fan med! i dag så är de någon hemlig gäst i skolan sen så efter de så ska vi ha någon debatt typ i skolan, för och imot dödshjälp. jag vet inte hur jag stäler mig till de men som tur är så fick vi inte välja själva utan våran lärare valde
åt oss



sen skulle jag egentligen gått till friskis i eftermiddag men jag skulle gå med sanne så fick hon sin roliga vecka så hon hade för ont för att orka med de :(((( men men sådant e livet ibland mer e de inte med det..



sen så åkte min älskling till Norge i onsdags eftermiddag och jag saknar honom grymt mycket... han har ingen tid för mig när han är där :( sen är det för dyrt att ringa mellan länderna med :( så det blir inte mycket vi kan prata... han tars sig iaf tiden att säga godnatt på kvällen men jag är ju van vid att prata en timme på kvällen med han, fast nu skulle de nog inte gå ändå efter som han festar lite när han är där :P heheh



någon mer än jag som lagt märke till att våren har kommit till jönköping/skåne ??? visst är det underbart att solen lyser än i ansiktet.... här ser an inte solen ännu men snart så för de e klar blå himmel i dag. man skulle kanske ta med digitalkamran i dag o fota lite nere på stranden :D


ne nu ska jag ta på mig lite kläder för jag sitter och myser i min morgonrock just nu. sen ska jag ta och äta en frukost efter som jag inte äter i skolan i dag.....

älskar dig kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0