de e inte dåligt
Datum: 2009-03-15 Tid: 00:51:12

i dag så har jag städat klart de sista i mitt rum, de tog bara två dar att få de klart men nu jävlar e de bra med.. jag har flyttat runt på alla mina saker o nu så är det mycket luftigare... sen så ska jag snart åka på en liten "semäster" med andra ord så ska jag åka ner till kent i skåne,, ifs så e de först den 3 april och stannar i 10 dagar.. och så ska rambo följa med igen... vilket e toppen :D han älskar att vara med kent sen så får han annan motion då med...

men men jag vet inte om man ska ta o sova snart eller om man ska ta o kolla lite på en film till eller något. de e ju ganska skönt det med :D

hoppas ni haft en toppen lördag och hoppas på en bra morgon dag, innan jobb o skola börjar igen så VILA I MON


puss o kram

älskar min kent över allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0