Du är mitt allt
Datum: 2009-07-20 Tid: 23:36:49

Du är som det vackraste rosenblad,
som aldrig vissnar.
Du är lika skön som den lumna medsommarnatts bris,
jag önska att du kunde omfamna mig.

Oavsätt vilken väg jag väljer att gå,
så verkar det aldrig bli rätt.
Men vem vet,
Man kanske vinner i slutet ändå.

Men jag kanske inte hade ett val,
de var redan bestämt.
vilka val jag ska göra i livet,
och hur det ska sluta.

var minut som går saknar jag dig,
var sekund av mitt liv tänker jag på dig.
Dina ömma kyssar värmer mig så,
varje farväl svider i mitt hjärta.

Jag gör allt för dig,
bara för att få vara nära dig.
Få känna dina varma kramar,
och din ljuva doft.

Du är mitt allt


Kommentarer
Postat av: D.Dede

Heey! =D tack!



Ja, ta inte vaccinet.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-07-23 @ 10:51:26
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0