smal eller tjock?
Datum: 2009-07-23 Tid: 22:09:54

nu börjar jag bli riktigt irriterad.. allvarligt.. 99% av alla på nätet har bild på sig och det tycker jag själv är trevligt men jag fattar inte varför alla ska såga itu dem som inte är som "standarden"  som de flesta vet är jag ingen smal pingla utan jag har ett par kilo för mycket,, och jag kämpar för att bli av med dem men det går inte över en natt... och jag HATAR verkligen de som , påpekar att man är "fet, ful tjock" jag vet inte hur många gånger jag fått höra att jag är en stor fet ful kossa utan att ens pratat med dem innan.. visst om man tjaffsat med någon att de kan kalla än sådant. men när de skriver de bara för att såra blir jag så förbannad, man kan inte rå för hur man ser ut.. visst man kan spackla upp sig och så men varför?!?! ska man inte kunna bli älskad utan allt de? nu har jag turen att ha en underbar kille men innan man hade det? jag blir förbannad på folk som påpekar sådant.. kan de inte lära känna en innan de vräker ur sig en massa skit?? så alla svin som läser detta hoppas jag ändrar sig o alla som kollar insidan för vill jag ge en elåge :D

puss och kram
Delina

vem av dem skulle du vilja ha ???
och visst lagom är bäst men själv tycker jag det är vackrare med lite mjukare kurvor än bara ben!!!!




Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tack så mycket gumz! =D

Så sant som du säger det.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-07-24 @ 14:37:38
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0