fan va jag e glad
Datum: 2009-07-08 Tid: 07:58:34

i natt satt jag och pratade med min bror stefan, vi har fått lite kontakt nu som först och det är jätte kul, så nu frågar man honom om hur pappa var och så.... min pappa va visst klumpig (A) de e ju inte jag HAHAHAHAHAH Alvar och elsa va min farmor o farfar.. jag är visst en rostedtare till utseendet.. han åt det du serverade honom. sen skulle jag haft en bror till men han dog 2 dagar efter födslen 1970 för han hade navelsträngen runt halsen när han dog..

men nu har jag och stefan bestämt att vi ska ses en dag över en fika och det kommer bli riktigt kul. jag bad även om lite kort på pappa så man hade lite på honom... så kommer nog lägga in bilder på pappa när de kommi :D

ha det så bra love all my fans ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0