Abort
Datum: 2009-07-26 Tid: 19:53:08

Abot är ett hett ämne när man börjar att diskutera det. vissa tycker att det är helt okej! medans andra tycker att det borde förbjudas.. men jag anser att man ska få välja detta själv. Jag är imot abort. men jag tycker att man ska få välja ändå. jag skulle aldrig kunna göra en abort. har aldrig gjort de och skulle inte kunna tro att jag kommer göra det häller! för jag anser att det är att ta sitt eget barns liv. visst det är antagligen bara ett embrie när man gör detta men jag vill inte göra det! för snart har det ett hjärta och lungor. och strax börjar den även och röra sig. jag kan förstå dem som pluggar eller om de blivit våldtagna även om man vet att barnet man har i magen inte kommer att kunna få ett normalt liv! att de gör en abort men resterande.. som bara kört oskyddat. ni vet det är inget preventiv medel med dagen efter eller abort. man ska skydda sig så gott det går! p-piller eller kondom, finns andra metoder som pstav o spruter o så med men de jag vill ha fram är att du inte ska göra abort i onödan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0