ledsen
Datum: 2009-01-12 Tid: 16:54:18

skrev till kent i dag o så sa han att han behöver lite egen tid vilket jag kan förstå ifs men de känns lite jobbigt för jag saknar honom redan jätte mycket... jag trivs i hans närhet.. o gillar att höra hans röst vilket jag inte gjort sen i fredags nu när han ringde o sa att han kommit hem,,  jag har inte sätt han sen dess häller.. ifs så koller jag på kort på honom hela tiden men jag skulle vilja höra hans röst o se han men han behövr lite tid o jag ska inte tjata på honom eller jaga honom utan jag ska låta han få lite tid... men jag skulle mer än gärna va med honom nu. men han hör av sig när han känner att han mår bra igen,,


men läser du detta Kent vill jag att du ska veta att jag älskar dig och tänker på dig hela tiden! du är mitt liv älskling <<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0