usch
Datum: 2009-02-24 Tid: 12:27:50

just nu känner jag att jag vill börja jobba, jag pallar inte med skolan mer nu :(  jag e så jävla skoltrött man bara kan bli! asså varför ska vi plågas med att få en tre årig utbildning, vi kommer ju ingen vart med de. jag blir bara undersköterska lixom :S va fan tre år så blir maninte mer man skulle nästan kräva att man blev sjuksköterska på tre år! allavarligt förr så gick man kanske 7,8 o 9 an sen va de bra man kom till ett ställe o började som lärling sen så kunde man jobba på och arbetade upp sig, men de går ju fan inte i dag :S de e så jävla surt så de finns inte :S men men man får ta livet som de kommer men som de känns nu så skulle jag kunna oppa av o sätta igång o jobba istället men de är ju inte så lång tid kvar i skolan så man får la kämpa lite så man kommer med ett betyg i handen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0