jobb tattoo livet
Datum: 2009-02-10 Tid: 12:02:03

kan ju berätta för er som e nyfikna och vill läsa min blogg att i dag så har jag sökt jobb till sommaren :D jag hoppas på de bästa men ni kommer kunna få tag på mig på dagtid med efter som jag sökt nattjobb inom vården jag pallar inte med att jobba på dagarna.. jag e ju en nattuggla så :D så nu hoppas jag på att få ett jobb till sommaren,, de e ju inte så många som vill jobba natt tid häller påsommaren :D jag tar allt jag får ifs men jag vill hälst ha ett nattjobb efter som jag e så jävla morgontrött av mig :P heheh  men jag sökte jobb i jönköping, huskvarna och i tenhult. tror de e bäst så för min del :D


sen så va jag inne häromdagen och kollade hur de går med min tatoo o den e klar :D jippi.. den skulle kosta max 1000 kronor sa han :D så nu bara väntar jag på att få mina pengar så jag kan skaffa mig den :D jag har tänkt på denna tattoon i många år nu och äntligen ska jag få göra den,,, den står för all kärlek i mitt liv som betyder något för mig och det kommer vara hämliga texteri den som man inte kan se med blotta ögat så utan man måste gå nära inpå och nästan veta vad det står för att man ska se det :D efter som man inte ska skriva i ett namn på kroppen och jag gärna vill det så kommer det inte synas så väl vad det står, ifall man en dag ångrar sig så går det att tattoera över det :D

love you all hoppas ni får en bra vecka nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0