6/3,sjuk,svikare,tattoo
Datum: 2009-02-16 Tid: 20:28:04

ja vi kan ta allt i årdning som namnet

den 6/3 kommer va en underbar dag som jag kommer skriva mer om lite längre fram istället...
den som de gäller vet va jag menar

och sen så har jag fått något jävla virus i kroppen som gör att jag inte pallar något alls :( jag ligger halvdöd här hemma o orkar inte göra ett piss.... när tillomed mamma säger att jag inte FÅR gå till skolan så e de fan inte lite de villl säga!

sen detta angående svikare så kom jag inte på ett bättre uttryck men sak samma, jag anser att en viss "kompis" ska börja tänka sig för efter som hon snackar en jävla massa skit om mig utan att veta fakta o sen kallar hon mig för lögnare :S asså jag har inte ljugit ett ord till henne, iaf inte om denna saken visst har man ljugit för folk för att skona dem men jag tröttnar på att hon säger att jag ljuger och sen snackar hon en jävla massa skit!

sen så ska jag snart göra min tattoo med :D fan va skoj de ska bli... jag har planerat den jävligt länge nu så i slutet av månaden eller början av nästa så ska jag ha en ny tattoo på ryggen :D kan de bli bättre just nu :D och så ska självklart emelie va med denna gången med :D wihu :D


älskar dig min sötnos saknar dig mer för varje sekund som går <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0