Wiiie
Datum: 2009-08-07 Tid: 23:31:50

i dag har jag både varit duktig o haft kul :D
först så satte jag igång o klippte gräset på överdelen på tomten... sen efter de så skalade jag en hel gryta med potatis efter som vi skulle ha potatismos i dag.. så när gimmy kom så skulla vi iväg o handla lite så jag körde :D efter som de e bra att öva... så vi va först på a6 i tre affärer sen efter de stack vi till biltema.. o handlade ett hjul till skottkärran.. sen va de upp till lidl för att vi behövde margatrin så vi kunde laga mat.. sen när vi kom hem så löste jag o gimmy hur vi skulle göra med hjulet o sen så ropade mamma in oss lagom när vi  va klara att maten va klar.. sen åkte gimmy strax efter de o så kom marita ner så jag åt min första kräfta på 3 år :D efter som jag e alergiker så måste jag va lite försiktig.. men de gick ganska så bra.. sen kollade jag på filmen vägen ut som gick på ettan.. en kanon bra film om jag ska va ärlig.. menmen får se om man ska kolla på en film lite senare med... den börjar 23.55 en thriller :D haha älskar sådana filmer.. o de gör inget att Mickel J Fox e med ;) hoppas ni får en toppen helg. de ska iaf jag se till att jag får...

puss o kram

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Indeed! YEEE! =D tack! Tredje versen uppe nu! =D spread my words and say what u think! =D AAAOOOOOOW! =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-08 @ 12:06:12
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0