weekend.
Datum: 2009-08-02 Tid: 00:33:15

jaha i fredags så kom en polare upp till mig o hemtade upp mig :D de va lite fest på elmia.. så jag åkte dit o tyckte de kunde va lite kul,... och vi hade jätte trevligt.. vi pratade o hade oss till elva tiden sen så stack alla hem medan min kompis jag skulle slagga hos efter som jag missade sista bussen hem, hade somnat i soffan så jag drog i gång min data o den extärna hårddisken och kollade på twilight :) säger bara de KANONBRA film sen så väkte jag min kompis att han skulle lägga sig i sängen istället.. så smsade jag med kent en stund tills jag tröttnade på de o stände av telefonen... klockan va ju nästan halv fyra du ju heheh.... sen på förmiddagen så vaknade jag av att grannen kom in för att få tillbaka sin dongel till nätet heheh :P men jag låg kvar en liten stund innan jag klev upp o skulle sätta mig på cyklen ner till sanne o lämna av den. sen kom min kompis o hämtade upp mig så åt han på ekhagens pizzeria.. efter de stack vi upp till emelie så jag skulle få tillbaka lite pengar. o sen va de hem till honom igen så jag kunde få mina saker... sen när jag kom hem hit igen efter många om o men så gick jag upp o kollade på film med anjelika o kom hem hit igen vid 23 då jag åt middag som först heheh :P o nu så sitter jag här o funderar på sängen med en film igång eller om man bara ska sova för på måndag så börjar man med att gå upp tidigt på morgonen igen

hoppas ni haft en toppenhelg..
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0