Tuttar
Datum: 2009-08-23 Tid: 03:49:09

ja jag ska skriva om just de namnet säger till detta inlägg.. jag har börjat störa mig mer o mer på alla dessa killar som hela tiden vill se bröst eller ska ta på dem o bara blir kåta av att veta hatt man har de typ.. allvarligt alla boys nu e de såhär att brösten har vi kvinnor av en anledning o de e för att en dag ska vi antagligen få barn o då så ska barnet ha någonstans att äta o de blir våra bröst, vad e de som e så sexigt med mat ?!?!?!? de e som kon den har ett hjuver o istället för 4 smenor så har vi två bröstvårtor.. ne nu börjar de bli allvar. jag ska börja säga till alla killar som tjatar om bröst... okej att man kan tycka att kvinnans kropp är fin med alla former men få ståkuk så fort man hör ordet bröst.. o nu lovar jag att de e en del killar som tar/kollar sig mellan benen! men de e ju så... många killar ska hållapå med brösten o tavla o ha sig... men de e inga leksaker för män utan mat för små!!!!!!


Bilden e en förklaring hur man lägger in silikon i bröstet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0