trött på allt
Datum: 2009-08-26 Tid: 01:44:09

jag e så jävla trött på alla som ljuger hela tiden o värst av allt e när någon klagar på mig o sen gör de exakt samma jävla sak själva :S alvarligt så tycker inte jag man ska klaga på andra om man själv inte kan va som man vill andra ska va.. ärligt hur många tycker de e kul att få skäll för något sen gör den som skällt på än exakt samma sak!!!! sen vill jag börja höra sanningen.. gå inte o ljug jag får reda på de ändå.. men jag blir förbannad när de kommer bakvägen!!! jag vill höra de från DIG!!!! o ingen annan..

sen gillar jag inte att bli anklagad för sådant jag inte gör.. de e flera som gör detta! va fan ta reda på fakta innan ni öppner era jävla stora käftar!!!!!!!!

hoppas ni som ska tar åt er


Puss och kram Delina

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tack, yee de ska ja =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-28 @ 23:16:13
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så mycket! =) ja det är verkligen en känsla. älskar att få lyssna på min bebis. Skulle vara kul om du ville hälsa på någon dag, Inger är också naturligtvis välkommen ;) kram, kram!

2009-08-29 @ 15:12:19
URL: http://friiidha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0