grrr :@
Datum: 2009-08-07 Tid: 01:02:00

fan va jag e irriterad i dag.. jag stör mig på en massa saker i dag :S jag vill bara SKRIKA men klockan e ju för mkt för de.. jag börjar tröttna på befolkningen jag har runt mig många ggr,,, de säger en jävla massa sen blir de inte så iaf.. eller så kommer de på de så jävla sent att man ska behöva strässa! men jag tänker fan inte vänta längre! jag ska göra va fan jag vill o när jag vill de med.. så fuck off alla som inte kan bestämma sig hur de vill ha de,,,, okej jag kanske tar i men jag e förbannad i dag så begär inget av mig! jag har planer i kväll som har skitit sig o även planer inför i mon o helgen som verkar skita sig!!!!! gahh va jag e tröt på livet.. jag vill fan inte mer.. o när man har en jävla hormonrubbning i kroppen så blir de ju fan inte bättre häller :S jag lipar för ingen ting jag blir arg för att hundarna råkat lägga sig så jag nästan trampar dem, jag längtar efter något men jag vet inte vad o jag vill inte men ändå vill jag,,, så hur fan går detta ihop?!?! jag pallar inte detta mer jag behöver fan en riktig dag som jag blir distraherad från all skit!!!!! frågan är när den kommer bara...

men men för er som ska sova säger jag godnatt o till alla andra va inte upee för länge

puss och kram

a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0