påsken
Datum: 2009-04-12 Tid: 23:46:06

i går så körde kent hem mig :( ville stannat längre men så e de ibland... men förhoppningsvis så ska jag ner till skåne igen till valborg :D LÄÄÄÄÄNGTAR som faaaaan... men men sak samma ja får ju prata med honom lite då o då.. sen såkommer man ju kunna se han i camen o så med :D.. så de kommer kanske inte bli så jobbig (vem fan försöker jag lura tro fan att de blir jobbigt) men nu e de mkt med skolan så ja har inte tid med an massa annat hela tiden så de lär bli pluggpluggplugg,

i dag så har jag o mamma varit hos mormor o morfar :D alltid lika trevligt men efter två timmar har de tjatat hål i huvudet på än ;P heheh... sen kom mamma o jag hem o spelade en omgång yatzy sen kom gimmy o då åt han lite sen stack vi ut o övningskörde :D nice som fan, lite grejer e de som han ser att jag MÅSTE öva lite till på men de kommer nog bli bra i slut ändan :D

sen i mon så e de dax för mig att skriva på ett roligt pappa.. nämligen så ska jag deklarera ... men de värkar inte som de skulle bli så farligt i år. men sen så vet man ju inte för den delen häller men de kommer nog bli bra..

sen e de inte alls långt kvar tills jag skaffar min tattoo ;D den 4/5 e de dax att sätta nålen i mig! kommer bli så jävla nice att äntligen få den gjord men jag e inte 100 på storleken än men den får inte va för stor ör jag vill lätt kunna dölja den!

nehe nu e de dax för mig att släcka ner för jag e ganska så trött efter allt som jag gjort i dag :D men jag lovar jag ska försöka hinna med att skriva i mon om va jag gjort i skåne o hur otroligt kul ja har haft de :D hoppas ni får en toppen måndag i morgon :D kraaam

älskar dig min underbara kent <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0