igår
Datum: 2009-04-02 Tid: 00:58:55



har en fråga o jag hoppas ni svarar, faktist, va jag den ända som inte blev lurad igår? asså jag brukar bli total lurad varge första april men deblev jag inte... hur många blev lurade o skriv gärna vad ni blev lurade med..jag brukar gå på sådana dunderskämt som e totalt omöjliga, typ " kolla en flygande rosa elefent" så pekar de upp i luften genom fönstret, men iår va de ingen som försökte ha kul på min bekostnad, börjar de där med första april försvinna? jag ligger varje natt före första april o funderar på va de ska plit detta året o att jag inte ska bli lurad men tro fan att man blir de ändå.. men detta året va kanske ett undantag.. sak samma nu är klockan aldeles förmycket förbi läggdax så jag måste krypa ner under täcket..

sleap tight :D Z z Z z Z z Z z Z z Z z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0