PLUGGBRÅKNATTPROMENAD
Datum: 2008-09-11 Tid: 13:09:16




I går fixade jag så jag får byta minapu plats.. sen efter de så skulle jag hem och så va de min tur att laga maten, eller mamma ville ha en maträtt bara jag kan göra heh.. så då ställde jag mig att göra den medan mamma pratade med mormor i telefonen.. och när maten va klar så satte jag mig och åt och kollade på tv sen va jag tvungen att åka o då hade mamma inte lagt på telefonen ännu..

så jag tog min dator och slängde på mig en tröja o drog ner till stan och där träffade jag oskar o Björn var av oskar aldrig sätt en vakumpump för killar så vi va tvugna att visa honom en så vi gick in på kondomerian för att visa en plus att jag skulle kolla på en sak till en kompis..


sen skulle jag gå upp till sanne och plugga men alla som känner mig vet att jag inte pluggar så de blav allt annat än plugg för våran del hehe.. sen så under tiden jag va där tjatade jag på oskar om att jag ville ha björns nummer men han vägrade att ge mig de.. fattar itne varför :S men men jag kommer få reda på de på något vis!!!!
han sa att han tyckte fr mkt om mig för att låta de häna eller va de va :s jag vill la ha vänner så jag tyckte jag kunde få de nummret..




sen när jag varit hos sanne så skulle jag till john och lagom tills jag kommer dit så har jag inget batteri så telefonjävlen dör.. märkte jag först någon timme senare och då så lägger jag den på laddning men sätter inte på den utan den får ladda avstängd... sen så satte jag på den när jag skulle somva för klockan blev lite mkt så jag skulle stanna hos john men kent ringde mig då o va fly förbannad för jag inte svarat.. men jag hade ju missat min tele så de va ju inte mitt fel.. men iaf blev jag upprörd inte bara för kent ringde o va arg utan för att john va onykter o hade varit på mig HELA JÄVLA KVÄLLEN och jag har INGA kännslor för john.. j
ag vill bara ha han som vän... men han va kåt o jävlig o när kent ringde o skällde blev de för mycket så jag tog allt jag hade vid fötterna o gick där ifrån klockan 1 på natten, och självklart så glömde jag hälften där men jag ringde mamma så hon kom o hämtade mig i huskvarna och sen när vi kom hem så dök jag ner under täcket o mös lite :D



sen när jag vaknade i dag så skulle jag åka o hämta de jag glömt.. o mer har jag inte hunnit med om jag ska va ärlig!!


Puss puss hoppas ni har en superbra torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0