lördag
Datum: 2008-09-13 Tid: 21:03:57

i dag så sov jag jätte länge, de behövde jag för jag har inte kunnat sova ricktigt på en vecka... när jag hade gjort morgonsysslorna så skulle jag äta lite frukost, lagom när jag ätit så frågar mamma om vi ska ut i skogen o plocka svamp, o ingen har ju dött av lite träning snarare tvärt om hehe.. men vi stack ut i skogen en lång runda och fick i hop en hel del kantisar höhö

sen så gick vi hem igen för jag va jätte törstig (kom på att jag glömt att dricka i dag) och så va vi hemma 3-5min max sen gick vi upp till marita o frågade om hon skulle med ut o plocka mer svamp, o hon ville hänga på, o jag vet inte vad de var med mig men jag hittade hur mycket svamp som hälst.. helt otroligt jag brukar mer eller mindre trampa på dem så får mamma alltid säga till mig att akta så jag inte går på dem, men i dag va de jag som hittade alla hehe


sen så gick jag hem o mamma o mita skulle iväg en bit till men jag va helt slut. så jag gick hem o kollade på kim novak badade aldrig i genesarets sjö, jävligt sjukt namn på en film,, heheh men iaf sen kom mamma o mite hem o då gjorde mamma mat, o jag va ju vrålhungrig så tog en stor portion o åt upp den sen kom jag på att de blev kanske lite mkt för jag började må illa hehe men men sak samma.

nu så ska jag gå in till mamma o kolla lite på en film med henne... "helens små underverk" heter den

ha en super lördag...

P.s I love you.


kan de bli bättre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0