försovningglömdanycklarbjörnfödelsedagmåndag
Datum: 2008-09-16 Tid: 22:44:58



i dag så började dagen med att försova sig,, inte de smartaste.. så min handledare ringer o talar om de för mig, så kom hon o hämtade upp mig när vi skulle in till tenhult, sen så kommer man igenom dagen smärtfritt så skulle man till skolan o när jag är där så ringer min handledare o påminner mig om att jag fick med en nyckel från jobbet så jag fick åka upp o lämna den.
sen åkte jag tillbaka till skolan och då så gick jag till skolsköterskan o vägde mig o vågen stod på 93,7 så nu jävlar går de nerot för en vecka sedan va de 95,6 så snart når jag nog mitt mål :D
sen hade jag matlagning så gick bussen 1715 från juneporten och när jag e där så stöter jag på Björn, så han hängde med mig hem och plötsligt va klockan halv tio hehe jag vet inte var tiden tog vägen,
och nu är nog emelie spännd för på fredag fyller hon 18 år :D så snart e de lagligt att supa med henne heheh ..
o sen så jag o gumman på måndag göra en stor förändring på oss båda.. faaaaan va skojj de ska bli gumman


ha en superbra tisdag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0