usch va jobbigt..
Datum: 2008-11-10 Tid: 23:12:35



i dag har mina tankar tillägnats till en person. jag har knappt kunnat plugga.. allt jag tänkt på är hur mycket jag saknar kent och hur mycket jag älskar honom, jag önska att vi bodde närmare varandra så man kunde ses lite oftare... de är inte lätt att sakna någon när man vet att det ät trettio mil emällan oss =(  han är mitt allt och det hoppas jag att han vet, hade jag inte haft skolan hade jag bott med honom för länge sen.. ifs hade jag gjort de ändå om jag fått bestämma.. jag älskar han så jävla mycket att det inte finns ord för det.. till och med juliet o romio´s kärlek är vag om man tittar på min o kents kärlek!!!

 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va jag längtar

kyss älskling



utan dig hade mitt härta inte kunnat slå, det är du som gör att jag vill vakna på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0