tjooooooo
Datum: 2008-11-04 Tid: 21:29:14



i dag har jag kanske inte de roligaste att skriva om men det är är värlt att nämna,,, jag har funderat på en sak som fan kan göra att vem som kan bli helt knäckt... "gränser" var går dom lixom, var går gränsen mellan hat och kärlek, man kan ju hata att älska någon... och det där med smärta.. var går gränsen mellan smärta och välbehag? de sägs att nör något gör ont e det för att det är så skönt att kroppen inte kan ta imot så mycket och då får vi det som en obehaglig kännsla.. fan man kan bli helt knäpp av sådana tankar...



idag så har jag haft sådan skallebank att jag inte orkade med ett skit när jag vaknade... så jag sjukanmälde mig och stannade hemma... sen kollade jag in vad jag ska ha när jag fyller år o sa till mamma va jag ville ha och hon sa at vi skulle åka och köpa den i dag :D fan va jag blev glad :D så i dag har jag o mamma varit o köpt mig en 9 mp compak digital kamera :D as nice.. fan vilka bilder de blir med den. jag skulle kolla så den funkade som den skulle o så innan jag gav över den till mamma för att slå in den,,, fan att man ska behöva vänta en hel månad på den :(



till helgen så han jag lite planerat :D så de blir inte att sitte hemma som en annan idiot och inte ha något att göra... på fredag kanske jag ska träffa Johan så ska jag få se hur han fått till de i sin nya lägenhet.. sen på lördag så ska jag träffa emelie.. hon ska komma upp o hämta mig sen så ska vi ner o gå runt munksjön en runda med :D så man får en liten träningsrunda... får se trill att ha på sig vetiga skor på lördag med andra ord.. sist hade jag inte de o jävla vilka skoskav jag hade.. jag hade fan blåsor under fötterna... så jag ska ta ett par jag vet att  jag kan gå längre sträckor med i ett högt tempo...  så ett tips är att inte gå i träskor när ni ska ta en långpromenad heheh..



sen vill jag uppdatera världen om att jag är tillbaka till min sötnos igen,,,, med andra ord så vet folk vem han är när jag säger SKÅÅÅÅNE.. älskar dig darling,,

natti gotti sov så gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0