kent
Datum: 2008-11-29 Tid: 11:17:44

jag älskar kent så de finns inte. men just nu har vi en såkallad svaca skulle jag tro.. för han e så svartsjuk så de finns inte o jag pratar med mina vänner.. vaddå han gör ju de varför ska inte jag få de då.. o jag pratar dessutom med samma kön som mig själv medan han pratar med sitt motsatta kön,, de e la jag som ska va svartsjuk så fall.. eller?!?!? jaja jag skiter i vilket men jag orkar inte med att han e svartsjuk... jag har inte gjort något.. jag tömde nästan hela min msn i går för hans skull.. har bara kvar de jag pratar mycket med... o så familjen även om de inte e ofta man hör från dem :P hehe eller jo emelie skriver lite då o då o mamma skriver när jag e i skåne,.. resterande e sällan de skriver till mig men jag vill ha kvar dem... sen e de mina klasskamrater som jag pratar en hel del med.. sen e de ett par kompisar som jag kännt länge o som jag pratar en hel del med... o så e de alla i skåne kvar med..

men men jag älskar kent.. han e mitt allt.. även om de blir lite för mkt när han hela tiden misstror mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0