förlåt att jag finns
Datum: 2008-11-05 Tid: 17:58:59

först åkte jag till skolan i dag så gick jag till skolsköterskan. där ringde hon mamma o bad om att hon skulle ringa o fixa en tid till vårdcentralen,, och så gjorde hon sen kännde jag att jag mådde bättre o vill avboka tiden o bad mamma göra de men de kunde hon inte så jag fick leta upp en telefon o fixa de..

sen så gick jag och emelie en promenad runt munksjön... de blev en liten pratstund.. så ska vi gå på lördag igen vid halv två skulle hon hämta upp mig..

sen när jag kom hem så gjorde mamma mat.. efter de så bad hon mig ge mat till hundarna och katterna,,  och så råkade jag göra en min som sa att jag inte ville antagligen men jag ville bara röka innan så hon dampade sönder totalt och nu kan man knappt va här hemma för hon e på så dåligt humör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0