Hemma igen
Datum: 2008-05-05 Tid: 12:34:57

Då hade man kommit hem från underbara skåne, till viss del e de skönt, men samtidigt så saknar jag ju den frihet jag har när jag är i skåne, de är till stor del jag som bestämer där, vill jag ha något så fixas de hem, vill jag göra något så går ofta de att årdna... jag har ingen som tjatar på mig utan de e mer påpekning att de behövs göras, o jag vill kan jag göra de innan an kommer hem men jag måste inte, men förvisso gör man de efter som att de inte finns så mkt att göra när an e själv hemma, sen så har man kunnat lägga sig er eller mindre naken ute utan att behlöva oroa sig. så solen har fått värma mig ett par dagar i skåne land


image15
Skåne (massa raps på åkern)

image16
Öresundståget som man ska ta hem.

image17
Byter med krösatåget.


image18
När man kommer hem e de självklart mörkt men de är vackert.


image19

Saknar  min  gullegris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0