sömnlös.
Datum: 2008-06-27 Tid: 08:09:13

I natt var det fullständigt omöjligt att somna... klockan ett så kom kent upp och jag fick  känna lite mer trygghet och hoppades på att kunna somna, men nej då jag låg vaken, klockan blev två, den blev tre och sömnen hade jag inte sätt skymten av, strax efter tre så somnar jag men istället så vaknade jag av kents klockan som ringde 6 och sen har jag inte kunnat somna om ch nu är klockan 8.00, och jag är inte de minsta trött..

så nu har jag suttit och skrivit om alla recept jag hade här hemma, och när dom tog slut så satte jag mig här o klottrade lite...  jag har tagit fram dagens middag men jag vet inte om jag ska göra paneraf fläsk kotlett eller om jag ska göra marinerad, vilket fall som så ska jag åka och köpa hem lite potatis sen ocg jordgubbar så ska jag göra strkt eller kokt potatis, kokar jag den så blir de sås till men jag får se vad man blir sugen på sen, kent kmmer ju inte vilkja ha så mycket mat i dag efter som han äter knake (en tjock skånsk korv) på jobbet i dag och sen ska han tugga om den hela dan och då är han inte så hungrig när han kommer hem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0