today
Datum: 2008-07-01 Tid: 16:53:35

i dag så ska man sätta sig på tåget i sitta där i 2½ timme, sen när den resan e klar ska man sätta sig i en bil med,, men men man ska la inte klaga jag har juvalt de själv, men jag vill inte åka hem.. trivs så bra här nere o kommer att sakna allt, ifs så ska jag inte va hemma så länge ska snart ner igen heh :D men de e alltid kul att komma ut lite :D ska bli kul att få komma hem och treffa alla djuren o mina vänner igen, även om jag trivs bättre i skåne och vill flytta hit så saknar man ju ändå allt där hemma...

i mon så ska man upp någorlunda i tid o ringa emelie för hon o jag ska gå runt munksjän o rocksjön vid 9, ska se om rambo ska med eller om jag åker ner själv. men de blir kul att umgås lite med henne de va ju ett tag sedan hon o jag va ensamma.. får se när de blir att vi tar våran nostalgikväll med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0