gårdagen!!
Datum: 2008-07-03 Tid: 14:59:33

förlåt att ja inte skrivit men jag åkte ju hem i förgår o va hemma först vid 22.15 och i går morse så skulle jag med emelie och ta en promenad med rambo så vi gick runt munksjön sen så kom min mor o hemtade oss för jag hade skoskav o rambo mådde inte bra. så körde hon hem oss till emelie. så va vi där en stund sen åkte vi hem o då kom sabina hit och sen skulle vi ut o handla, när vi kom från de så va de dags för mat sen så en promenad på de o så la jag mig lite vid datan för sabina skulle sova o jag somnade nog innan henne.. så jag orkade inte skriva något i går men nu så får de bli i dag i stället




i dag så har jag o sabina målat lite ochså skulle jag sminka henne o måla på naglack, sen så skulle vi tömma bakom förådet o nu kom vi nyss hem för att vi va på tippenmed en massa skit! så nu ska vvi snart äta sen blir de o fortsäta med borden

*varför tror jag att jag komma somna tidigt i kvöll?!?!?!*

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du inte lägga upp bilder på dej?

2008-07-04 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0