Dålig servis på Pc City
Datum: 2008-07-16 Tid: 15:20:43

Det sägs att kunde ALLTID har rätt. Men antagligen så håller inte Pc City i Jönköping med om detta.

Jag lämnade in min dator och sa att de hade en vecka på sig att reparera den. Efter åtta dagar så kommer jag dit och de har knappt kollat på den, och de hade lovat mig att den skulle vara lagad inom en vecka! Med andra ord kan de inte hålla vad de lovar! När jag kom och ville ha tillbaka datorn så sa de att det tar tre till fyra veckor att få den reparerad, medan de sa till en manlig vän när han ringde att det kommer att ta två till tre veckor. Hur kommer det sig att det går fortare när en man ringer och klagar än om en kvinna ringer?

Det har även hänt att jag lämnat in en dator och när jag får tillbaka den så är den i samma skick som när jag lämnade in den, dom har inte äns lagat felet och man får lämna in den igen.

Och det har hänt mer än en gång att de glömt att höra av sig när varan är tillbaka från reparationen. Så jag har väntat en månad i onödan på min dator för att de missat att höra av sig på ett eller annat vis.

Så nu har de mist mig som kund när denna dator väl är reparerad.

Det är skamligt!


 


 


 


 

Insändare till JP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0