AAAAAAAAAAAAAAAAAARG
Datum: 2008-07-19 Tid: 12:44:40

fan va jag hatar killar ibland,,,, iaf mitt ex aom gör allt för att såra mig! fattar fan inte vad han holler på med! jag sitter hemma hela dagarna... jag e hemma på kvällarna, och jag vill komma till han så mkt jag kan men ändå så gör han ALLT för att såra mig! jag är så jävla trött på detta nu !!!! jag älskar han visst! men jag orkar inte med arr bli sårad om och om igen! jag ska se till att koma ut lite! jag vill inte sitta hemma och deppa hela livet och vänta på en som vet att han har mig runt sitt finger !!!!

jag är trött på att bli behandlad som skräp.. jag vill få ett värdigt liv!!!! jag vill ha kul jag med... han som "styr" mig är ju ute och festar, ute med sina kompisar och hittar på massor. men jag ska sitta hemma som en snäll jävla hemmafru. Och de e han som inte vet hur han vill ha de! jag vet vad jag vill men nu pallar jag inte med de mer!!!
jag vill kunna leva ett normalt liv! nu kan han ju fan höra av sig när han har skärpt till sig och inte holler på som ett jvla svin och styr och ställer... fattar inte varför han e svartsjuk nör de e han som inte vet vad han vill! han kan ju fan ta o skita i mig då om han iinte vet de!!!!




(ber om ursäkt alla killar är inte as det vet jag med men jag är arg!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0