klant som man e
Datum: 2008-12-07 Tid: 00:57:20





                                                 

























för er som inte ser de så e de där jag för sådär en 15 år sedan.. sen vilken GRÄSLIG matta vi hade i hallen :P sen ligger de en svart plutt bakom ena stolsbenet undra va de kan va?! sen så e de jouse eller saft i glaset.. men va fan ska jag med en sked till ?!

jaja iaf så i fredag så tog jag bort mina stygn, finely :D så nu e man av med dem men har strips istället... sen så fick jag för migo ta en lite jävel på kvällen.. vilket gjorde att jag va bakis i morse... menmen de va inte så farligt..

sen lite senare så på lördagen satte jag mig o röka vid kaminen vilket de sprakade värme om,, och när jag öppnade den så trillade de ut en spik o dum som jag e tar jag upp den o kastar in den igen, o bränner fingrarna så huden följde med in i kaminen :P heheh

sen så städade jag hela mitt rum, blöt torkade o la på dukar... men ska damsuga o skura med,.,,, sen så har jag tvättat i dag med.. hade ett par trosor i morse när jag vaknade så fick en full maskin med mina trosor o strumpor :P hahah

ne nu ska jag fortsätta prata med min älskade Kent.. <3

ha en super söndag nu alla mina läsare :D vet att min kommer bli jobbig för de ska ju fortsättas med städningen :P hahah pussch på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0