i helgen
Datum: 2008-12-19 Tid: 14:43:40

jaha då va de helg igen... en jag e inte så glad för de denna gången. nu har de varit sksolavslutning o man e ledig i ca tre veckor. i dag så ska jag åka o köpa trorsor. vilket känns meningslöst nu. och så ska jag plocka fram julgranen i mon. o på söndag ska jag till emelie för per fyller år

men jag ska stanna till måndag flr vi ska ha lite myskväll hon o jag :D blir lite bastu skulle jag tro o en o anan film med :D jippi :D

sen e de ju snart jul med :D bara fem dagar kvar, få se om kent o jag kommer överäns då för så fall åker jag på julafton o tar med mig rambo fan va kul de ska bli..

hoppas ni får en toppen helg pussch pussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0