fyyy faaaan
Datum: 2008-12-13 Tid: 23:57:22



i dag så blev jag osams med sanne för hon va sur på mig o nu hotar hon mig med att skicka mig till kuratorn men hon ska få göra de. de ska bli kul, för han ska få veta hur jävla illa hon behandlat mig... fan detta pallar jag inte mer nu, jag ska inte behöva ta så jävla mkt skit som jag har gjort från henne.. o jag ska ha stöttat henne o massa men man får inte ett skit tillbaka :S  så nu e de fan slut med de hon får klara sig själv i framtiden! för jag ska leva mitt liv o hon ska få leva sitt liv. fan jag hoppas jag aldrig mer ser de aset men de e jag la så illa tvungen att göra efter som vi har ett halvår kvar i skolan..


hoppas ni haft en bättre lördag än vad jag haft

pusschpussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0