skååååne
Datum: 2008-08-11 Tid: 01:59:59

jaha nu har man varit hemma ett dygn.. jag hade kalaskul i skåne... först så treffade jag ju alexander :D underbar pojke... treffade även hansbror chrille o lite till av släckten som namnen redan är glömda (A) kom ditpå fredagen.. sen så va de fest på lördagen så hela fredagen så åkte vi i hans brors kabbe mellan oxie o vellinge pga festen som alex hade på lördagen som blev totalt lyckad :D


Peter                                    Jag                               Rolle 

my boys :D

sen så åkte jag till kent på söndagen ochpå onsdagen så skulle vi går ut och dansa på blå cafeét i lomma... dålyssnade vi på ninnas o satt tillsammans med camilla Lindgren :D nice nice





senlördagen där på så va de bröllop o då jobbade men på de :D o sov i husbil.. fan va kul jag hade...

sen på tisdagen skulle jag hem och då åkte jag till bodafors o hälsade på syrran sen kom jag inte hem föräns igår så jag har haft en fullspäckad vecka,,, så blir de att festa till helgen med emelie sen såbörjar skolan strax efter de :D snart e de höst :(

hare gött alla... puss puss på er :D love yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0