fredag :D
Datum: 2008-08-23 Tid: 00:18:13



jaha då va första veckan i skolan klar o FYYY FAAAAN va kul de va att komma tillbaka hade saknat alla som fan.. o nu har man lite mer bestämda tider och så med i livet..


började i onsdags,,, och ed hade ju problem med schemana men nu har vi ett som är ganska så bra :D
sen torsdags så fyllde sannisen år :D så nu e hon 18 så på våran håltimme åkte vi upp på a6 o käkade o så köpte jag en jättefin armbandsklocka och så träffade jag på anki, anders o elina resterande va ju i skolan.. :D
sen i dag så va de en kort dag slutade 12.05 :D GÖÖÖÖÖTT

sen efter de så åkte jag hem och så kom gimmy, då åt vi god mat sen så när han skulle hem så följde jag med så släppte han mig på A6 och så kom oskar upp dit så umgicks vi sen skulle han dra så gick jag lite själv o så köpte jag ett pärmregister till skolan.. sen kom han upp igen med en kompis som hette björn tror jag.. och så satt vi o pratade tills jag skulle gå till sjukan o träffa Kent J. och så va jag hos honom i ca en timme... sen när jag kom hem så va de en jävla aliks på bussen som höll på... men de va lugnt :P heheh sen så nör jag kom hem så va gunilla här och då så fastnade jag med den så blev de en smirnoff o lite kyckling heheh vilken kombination..

nu la jag mig här vid burken och skulle chatta lite med mina kompisar och då ringde Kent A. mig.. och då blev jag ricktigt lycklig i hjärtat... jag har saknat honom så.. han är ju i norge nu o har inte hört av han på 3 dagar :( men i natt ringde han mig o faaaan va lycklig jag blev, han sa tillomed att han saknade mig. =D

men nu ska jag återgå till kompisarna som skriver o myspysa med rambo,,, pussch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0